Online konténer rendelés bontási és felújítási munkákhoz, településre szabott árakon.
Bontási területet készítesz elő, tetőt bontasz vagy fürdőt újítasz fel? Add meg a települést, válaszd ki a hulladék típusát, a konténerméretet és a kívánt napot – a rendelőfelület végigvezet a fontos lépéseken, hogy felesleges telefonálás nélkül le tudd adni a rendelést.
Gyakori kérdések a konténer rendeléshez
1. Mikor tekinthető véglegesnek a rendelés?
A rendelés leadása után minden esetben e-mailes visszaigazolást küldünk. A konténer szállítása akkor tekinthető véglegesnek, amikor a visszaigazolásban megerősítjük, hogy a kért paraméterekkel teljesíthető a rendelés.
2. Hogyan történik a fizetés?
Jellemzően készpénzben a helyszínen, vagy díjbekérő alapján előreutalással tudsz fizetni. A pontos fizetési módot minden esetben a visszaigazoló e-mailben írjuk meg.
3. Mennyire pontos az érkezési idő?
A választott idősáv (délelőtt / délután) tájékoztató jellegű. A pontos érkezést a forgalom, az útvonal és a napi fuvarok száma is befolyásolja, de a megadott idősávon belül igyekszünk teljesíteni.
4. Mi van, ha módosítani szeretném a rendelést?
Ha változott az időpont, a cím vagy a hulladék mennyisége, kérjük, minél hamarabb jelezd az e-mailben kapott elérhetőségeinken. Lehet, hogy ilyenkor módosítanunk kell az árat vagy az idősávot.
5. Mi történik, ha túlpakoljuk a konténert?
A konténert mindig a pereméig szabad megrakni. Túlpakolás esetén a szállító partner jogosult megtagadni az elszállítást, vagy többletdíjat felszámolni. Ezt érdemes a rendelés leadása előtt átgondolni, illetve a megjegyzés mezőben jelezni, ha bizonytalan vagy.
